lördag 16 april 2011

Muchos

Det är mycket nu.
I torsdags t.ex. kom Roger ner med denna nyanskaffade lilla Rocky Mountain-pärla för lite lättare uppstyrning. (Missa inte den sköna Möllanbakgrunden – var är det, någon?)

Och på fredag körde jag min första vårrunda med P men lämnade i all ysterhet punkalagningskitet hemma – vilket aldrig lär hända igen. Fick ”promenera” 45 min med cykelskor mítt i Skånska vår-rå-myllan till Tygelsjös busshållplats där en cykelnördsbusschaufför glatt tog med mig till stan. Lite senare samma dag bar jag tillsammans med sköna Stapelbäddskompisar ca 96 ton screentrycksmaterial in i huset. På sitt sätt även det kul

Nu ser jag fram mot morgondagens cykelkökseftermiddag: Välkomna alla mellan 12–17, är det sol så kan vi hänga utomhus.

/o

2 kommentarer:

  1. Bakgrunden är Sham Tours på Ystadsgatan. Får jag priset?

    SvaraRadera
  2. Abs. Kom ner till köket och välj något, t.ex. ett hjul or whatever.

    SvaraRadera